* saat-saat genting !!! *

EhemEhemEhem !! tinggal lebih kurang 2 minggu lagi aku kat Mersing nie..hua-3 nak nangis.. ;(
  barang-2 suda packing..semua nye suda hampir siap...tinggal beberapa pasang baju kemeja dan baju biasa jep yang tak beli lagi...nak pergi sambung study jep ,aku punye beg pakaian bagai nak pergi oversea...bapak lah besar...tapi PAROKK lah duit parents aku..kesian kat parents aku..sekali  2 orang anak daa nak pergi study..duit jangan cakap...aku sudah buat bajet 1 MALAYSIA agak-agak dalam RM2K lebih tuh perabes untuk aku dan kakak aku jep...belum lagi duit poket aku kat sana lagi...adoii...susah nye ada anak TWINS NIE...nak-nak anak TWINS tunggal dalam family ayah dan ibu aku...bilik aku jangan cakap..daa macam tak serupa bilik aku habaq kat hang...nak solat pon aku terpaksa lah bersempit-sempit..adehh bilik aku besar jadi nampak kecik...yang penting sekali,nampak  cute..haha sebab apa??teka lah beb..nampak bersepah bagai..haha istilah CUTE tuh sebab nak KALIS saja..WINK-3