i'am suffering !! :(

Entry kali nie sangat menyeksakan aku..3 hari aku sakit tekak..start hari jumaat sehingga lah sekarang..aduhh !!!sakit nye tak terkata..dalam msa 2 juga lah aku kurang makan..tekak luka n then berdarah..leher pulak bengkak macam BEGOK..(adik aku lah yang cakap)..gusi pulak sakit..thanks ALLAH sebab bagi aku ujian sedemikian rupa dan aku redha...nak makan punya lah sakit..semua makanan yang aku try makan rasa PAHIT ..WTH kan ??apa-apa pon tak bole...lepas satu,satu penyakit datang..asal eak?? Aku tau lah yang aku nie memang susah nak kena penyakit tapi bila sudah kena,memang PAROKK lah jawabnya..entry kali nie nak pendek-pendek jep..(ayah !! ibu !! lapa nie...nak makan..tapi TEKAK sakit !!) saba jep lah kan..lebih menyayatkan hati (kata kakak dan adik aku) just makan ikan (2 pon tak bole nak telan) dan tengok jep dieorang makan..huahuahuahua...bole kurus aku macam nie..minum ais jep tok kurangkan sakit tekak nie...:(