тɛяƨɛитʋн !!

                 'makin aku duduk kat umah nie makin penat aku nak melayan korang nie,lebih baik aku pergi keje...tak penat sangat berbanding duduk kat umah nie '

            nampak tak ayat kat atas tuh??nampak tak??suda baca??suda baca kn...mesti tertanya-2 kn apa tuh??sape yang cakap??kat sape yang di tuju kan??motif nya apa??adehh banyak persoalan diajukan...


   okey !!aku tau layan anak-2 yang ramai buat diri kita penat..tapi jangan lah cakap kt depan anak-2 tuh..ingat kitaorang nie deaf ke??haa...apaapa pon x bole lh..serasa tw x...sape yg cakap cam gi2??x payah lah aku cakap..geram jep...duduk jep lh kat umah nie lama-2 skit...asyk keje jep..aku ada 1 bulan jep lg kt dalam umah nie..bkan nye sekejap..pejam celik pejam celik nnt masuk bulan 11 juga..adehh please my dad...we need your attention..bukan nye nak ungkit..aku duduk umah nie pon ada juga rasa bosan tp aku sabar jep..sebab nye aku tw ayah n ibu nk cari duit untuk aku dan adk-2 aku..tp kalo da sabtu dan ahad keje lebih baik goverment tak payah buat weekend holiday...adehh bongok x suda-2..bila lh nak tamat bongok nye tuh eak..korang jawab lh..malas aku nak jawab..tak cukup umur nak masuk politik-2 nie..



                                                                                                        αиακ ʏαиɢ ƨɛ∂ιн       
                                                                                                                N.R