berakhirnya sebuah perjalanan aku sebagai pelajar pra universiti

Assalamualaikum awak-2 semua...saat aku update blog aku nie,aku suda b'henti sekolah sebagai seorang pelajar pra universiti...sekarang nie,aku banyak habiskan masa aku di rumah..berblogger n berfacebook saja jep lah...dan kalau kawan-2 aku ajak aku berjalan-2,aku join termasuk lah kuar jalan-2 ngan azri tersayang..huk-3..bergedik tau..(masa nie jep lah kot)

    aku rindukan saat berada di sekolah...rindukan waktu study subjek PENGAJIAN AM,BAHASA MELAYU,PENGAJIAN PERNIAGAAN DAN SEJARAH..rindukan cikgu Atikah Katmin,cikgu Salleh,cikgu Noriah,cikgu Ramlan,cikgu Sanizah dan cikgu Norizan...last skali,mesti lh rindukan kawan-2 sekelas aku tuh...nak-2 student's law...

    nak tengok tak student's-2 law??..haha (budak SEJARAH lah -subjek yang mencabar...tapi aku suka)...


                                                   ana,putri,shakinah n ieka


                                                           fizwani dan atiqah


                                   abang-2 besa..haha hairi dan hafizuddin

                                                     saya dan zahidah nor...


    inilah muka-2 bakal jadi PEGUAM..huhu :) rindukan bunyi riuh rendah kelas pra universiti 1 Amanah..walaupun,aku ngan mereka baru kenal tapi macam kenal da lame jep..seolah-2 lama kenal masa dalam rahim ibu pulak..haha teruk benar metafora aku tuh..(betul ke metafora??)haa...jawab !!suda lupa benda-2 asas masa di form5..hehe abaikan jep...
   
     ini saja lah coretan aku tok update blog kali nie...mungkin ini saja lah tempat aku melepaskan rindu-2 aku kat kawan-2 sekelas aku tuh..miss korang sangat-2..

    selamat bersuka ria semasa baca blogger aku ini...salam ukhuwah..:) kbaiii...